Follow on Bloglovin

"Bloggjobb"

Hola på er! 
 
Har inte haft tid att uppdatera tidigare då jag haft fullt upp heeeela morgonen! Har hållt på och ska samla sponsorer till julkalendern, så det blir förmodligen en sådan! Har ni exempel på vad ni skulle vilja vinna så får ni gärna länka sidan i en kommentar! Så ja, jag har hållt på med det hela morgonen som sagt :) Kom iaf hem till mamma sent igår, vid halv 11-11 någon gång så då kolla jag film med låtsaspappa och sen slocka jag på soffan! 
 
Idag blir de bara lugnt, ska iväg och handla med mamma om ett tag blir god mat & lite mys ikväll hihi ;) Alex pappa är här också & stannar över natten! Anyway så känns de otroligt skönt att vara här hos mamma, glömma allt för ett tag behövs ibland! :) Menmen, nu ska jag bara tare lugnt ett tag, fixa lite med bloggen oså :) 
Hoppas ni får en fantastisk lördag sweeties! :love:


Kommentarer
Nicco

Jag skulle vilja vinna en goodiebag med spännande saker i :))

2012-11-10 @ 17:49:57
URL: http://lifeofnicco.blogg.se
Anita

Söt du är :D

2012-11-10 @ 18:52:13
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback