Follow on Bloglovin

Tävling - Vinn presentkort på jojjodesign!

I samarbete med JojjoDesign tävlar jag nu ut två presentkort på 100 kronor som vinnarna kan köpa bloggdesign, header, ikoner, skyltar och kodning för. Jag drar alltså två vinnare !
 
FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA SKA DU:
Göra ett inlägg i din blogg där du länkar till JojjoDesign & skriver en motivering till varför just du ska vinna.
Länka till inlägget i en kommentar och glöm inte din mail!

FÖR EXTRA CHANS ATT VINNA KAN DU:
Följa mig på bloglovin HÄR, skriv då vilket nummer du blev som följare
Gilla min blogg på facebook HÄR skriv då vad du heter på facebook

Glöm INTE att skriva i kommentaren om du gjort något av det extra.

 
Tävlingen avslutas: 27/3
Tid: 23:59
 
Grattis till Sara & Elvira som blev dom lyckliga vinnarna!
Kontakta mig på [email protected]!




©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback