Follow on Bloglovin

Paket

Fick hem ett paket från brilliantsmile igår som jag nu hämtat ut, i paketet befann sig 2st Remin Evo gel som kommer komma in på lager v.43, 2st whitening boost toothpaste & 2st whiteningEVO rese- munskölj (klicka på länkarna för mer info om dom 2 sist nämnda produkterna). 
 
& nu en fråga till er kära läsare!
Jag hade tänkt tävla ut en Remin Evo gel till er läsare och tänkte fråga vad ni tyckte om det? Skulle ni vilja ha chans att vinna en sådan? Startar då tävlingen när den pågående är avslutad! Låter de som en bra idé?
 
Lite info om Remin Evo gel:
Remin Evo gel by Brilliantsmile återmineraliserar tandemaljen med upp till 70%, minskar ilningar, skyddar mot karies och ökar tandytans jämnhet. Innehåller nanostrukterande hydroxyapatit- den uppbyggande mineralen i tandemaljen. Nanostrukterande hydroxyapatitkristaller återbygger och reparerar tandemaljen och skyddar därmed utsatta tandnerver, vilket dramatiskt minskar smärta ohc ilningar i tänderna. 


Kommentarer
Aili

Den verkar bra! :-d

2012-10-20 @ 19:01:51
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Moa

Åh det hade jag gärna velat vinna! =D

2012-10-20 @ 20:15:40
URL: http://lillagroda.blogg.se
Lovisa

Om man ser dig på stan, kan man komma fram och be om en bild då och säga hej ? Haha, kram!:love:

Svar: Haha ja det är klart att man kan, dock skulle jag nog bli skapligt förvånad.. Men absolut kan man göra de, skulle vara otroligt kul faktiskt hihi! :'D Kram!
linnhahne.blogg.se

2012-10-20 @ 21:05:05
Alexandra

Låter superbra! :D

2012-10-21 @ 13:18:11
URL: http://alexandrage.blogg.se
Alexandra

Hej, jag kom på en sak jag undrar över :)
Hur blir du sponsrad med tävlingar? Mailar du dem själv om att du skulle vilja bli sponsrad eller har dem kontaktat dig? :) Jätte tacksam för svar! Kram

2012-10-21 @ 22:16:17
URL: http://alexandrage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback