Follow on Bloglovin

Trötter

Usch va trött jag är & ändå är kl bara halv 10?! :o Sån brukar inte jag vara, brukar ALDRIG somna innan kl 12 förut.. Menmen, är väl kanske bra så jag får riktig sömn någon gång ;) Iaf så måste jag egentligen duscha, tvätta bort smink, tvätta ansiktet och smörja in ansiktet men det orkas inte heller.. Skulle jag duscha så skulle jag somna med blött hår = krulltott imorgon så ska försöka orka gå upp tidigare imorgon för att duscha och allt sådant, börjar ju inte förrän 10 så :) Menmen, godnatt på er älskade bloggläsare, pusssisss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback