Follow on Bloglovin

Svar på tal - positivt/negativt med medicin för ADHD

Fick en fråga angående vad som är positivt & negativt med att äta medicin för ADHD & självklart kan jag svara på den frågan! Jag tycker faktiskt ingenting är negativt med att äta medicin för det, medicinen har förändrat mitt liv helt & ärligt, jag skulle inte kunna leva utan den det låter kanske löjligt, men så pass bra har medicinen varit för mig! Mitt liv var ett helvete förut, framförallt i skolan. Med medicinen klara jag upp 7IGn från julen av 9an tills då vi gick ur på sommaren. Jag mår bättre av medicinen
 
Hoppas du fick ett så bra svar som möjligt! :) & ifall du/ni undrar så äter jag ritalin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback