Follow on Bloglovin

Godmorgon lördag!

Hur är det med er idag? sovit gott? Jag vaknade för ett tag sen och har precis ätit frukost, sov faktiskt ganska bra inatt bredvid syster, närhetsberoende som jag är hihi :rolleyes: Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske drar med syster ner till stan. Måste köpa nå tunt ilägg till pumpsen jag fick igår, dom var pyttelite för stora så med ett ilägg ska det nog bli super! :) Vad ska ni hitta på idag?
 
Smink utsmetat därav bilden ehe :rolleyes:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback