Follow on Bloglovin

I'm back!

Nu var det några dagar sen hööh.. Men som sagt så har jag flyttat och hållt på så jag har inte orkat blogga osv, sen har ju mamma varit hos mig så har myst och umgåtts med henne nu! Flyttade iaf i fredags och har en super fin lägenhet! Kommer självklart komma upp bilder sen, ska bara ha upp någon hylla till oså :D 
 
Aja, ska in på etik alldeles strax, men tänkte bara uppdatera er lite snabbt! Uppdaterar mer när jag kommer hem & då kommer även en awesome tävling att komma upp nice va? :D Måste även be Elin att fixa min header, den har försvunnit på något wierd sätt(?) hon skulle fixat igår men blev inte så & är inge kul att uppdatera utan header så hoppas hon fixar de idag! Ha det bäst sålänge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback