Follow on Bloglovin

Godmorgon onsdag!

Jag förstår egentligen inte vad jag gör uppe vid den här tiden när jag egentligen börjar 09:15 i vanliga fall hade jag ju typ gått upp vid halv 9 ?! Men antar att jag får en liten vuxen poäng med tanke på att jag endast är uppe vid denna tiden p g a att jag nyss varit ner och stoppat i en tvättmaskin.. Var akut på tvättfronten för mig så jag hinner lagom ner och hänga upp den innan jag ska vidare till skolan sen :) Men nu ska jag iaf försöka äta min risifrutti som står & väntar på mig i kylskåpet! Hoppas ni får en toppen dag alla!

Ser alltid lika risig ut på morgonen haha!



Kommentarer
M O A

fina du!

2012-10-03 @ 13:42:18
URL: http://moaahlgren.blogg.se
Sara ! :)<3

duktigt att orka upp och tvätta !:thumbup:

2012-10-03 @ 15:04:59
URL: http://stickorstay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback