Follow on Bloglovin

It's friday!

Vaknade nästan precis, så är heeeelt nyvaken just nu.. Hur trött som helst trots att jag fick sovmorgon idag, min lilla bebis lät mig sova :rolleyes: Iaf så får jag mitt höstlov idag också! Sköt ju upp det så att jag kunde ha praktik 3 veckor i sträck ist, så idag lämnar jag lägenheten tom i en vecka såååå skönt! :) Vilket betyder att idag ska jag städa och packa eftersom att jag åker direkt jag kommer hem från jobbet ikväll så blir inte så mycket uppdatering.. Sen har jag lite förberedda inlägg som jag förmodligen tidsinställer! Ha en toppen fredag nu!
 
Snöade ju lite igår morse när jag skulle iväg, dock försvann de lika snabbt & idag är de bara frost på marken :(


Kommentarer
Dragana

Härligt med lov!
Det är väldigt olustigt med snö nu... jag är så van vid att det kommer någon gång efter Nyår numera. :P Man kan hoppas på en stoooor hög med snö till Jul/Nyår i år då!

2012-11-09 @ 12:36:25
URL: http://iseedee.blogg.se
Johanna

skönt med lite lov

2012-11-09 @ 13:41:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback