Follow on Bloglovin

Lördag 31mars

Har ni sovit gott? - Jag har väl sovit hyfsat, saknar närheten..

Iaf så vaknade jag för ett tag sen och har suttit och knåpat ihop en ny liten header som kommer att komma upp senare! :) Men först & främst så ska jag käka lite frukost o sånt, åker till mamma sen också vid 1440 sååå skönt hih ! :rolleyes: Iaf så är jag jätte nöjd med min nya design och kommer bli ännu mer nöjd när min nya header är öppe! Nej nu ska jag kila och käka frukost oså, så återkommer efter det! :) Ha en fin dag alla :love:

Bild från i förrgår
(mina armar ser typ helt skruvade ut haha..)



Kommentarer
Sanna :D

Sovit helt okej, några timmar bara :)

2012-03-31 @ 11:51:24
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback