Follow on Bloglovin

Angående länkbyten'

Som rubriken lyder..

Jag får fleeeera frågor varje dag om jag vill göra ett länkbyte med dom osv, och jag har sagt att jag inte gör sådant. Eftersom jag har en del besökare så äre inte så kul att se länkbyten hela tiden..
Men nu har jag tänkt & tänkte fråga er om vad ni tycker om min idé!

Tänkte såhär, att om jag ska göra länkbyten så vill jag egentligen att man har 700+ läsare eftersom jag själv har det och då tjänar man mer på det.. MEN jag vill inte vara så negativ, så vad tycker ni om att jag kör länkbyten med ALLA som vill? Spelar ingen roll hur många läsare man har. Så lägger jag upp 6 bloggar åt gången med header & länk. Alltså lägger upp det för ALLA som länkar mig. Väljer alltså inte bara ut 6 st,
men lägger upp 6 bloggar i vardera länkbytesinlägg! :)
Som sagt, jag har 700+ läsare & ligger 2a på mest aktiva!:D

Så vad tycker ni om detta? Att jag har typ ett länkbytesinlägg varje fredag eller något? :)
Låter det som en bra idé för er? MARIOTETEN bestämmer!

Rösta i omröstningen här neranför:
 



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback