Follow on Bloglovin

Dagarna som gått'

(Sent inlägg, skulle upp i början av veckan)

Dom 2 sista skolveckorna var jag helt klar med allting & lektionerna tillbringades till mestadels att fika + att vi tog farväl av 09OP som tog studenten, (omvårdnadsprogrammet alltså) Så min klass dukade och fixade lite fint för dom medans 2orna hade lekar med dom, riktigt trevligt vill jag lova! + att fikat var ju inte lite gott ;)
Stack ner & kollade på studenten med tjejerna & gud va fina alla var och gud va alla såg lyckliga ut! Kan ju säga att jag var skapligt avundsjuk så jag var typ sur haha :( :rolleyes: Men om 724 dagar är det min tur! :D
Senare på kvällen efter studenten så drog jag, Susanna, Felizia & Elin hem till Linnea på lite tjejmys, tog lite cider, spela kort, prata massa & hade det allmänt mysigt bara! :) Saknat att umgås med dom så de behövdes!:love:

Typ i princip det jag gjort dom här dagarna & bara tagit det lugnt då förstås :) Mitt sommarlov började ju i torsdags(en vecka sedan) så det är galet skönt! & en annan sak som hände var att det knasa skapligt med mitt sommarjobb, dom hade inte fått in min ansökan osvosv så min mentor fick ringa och snacka med dom & jag fick dra till arbetsförmedlingen oså men nu är det löst & jag har äntligen sommarjobb! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback