Follow on Bloglovin

BRA DAG!

Ååååh, nu är jag så glad så jag vet inte vad, det börjar verkligen gå framåt nu & jag lever bara livet som jag borde börjat med för länge sen! :D Var iväg till stan en snabbis med mamma, hittade knappt någonting blev hårfärg, skärmskydd & en liten pjamas till min kusin! & när vi står inne på dollar storeså kommer det fram en okänd kille till mig tar hand och presenterar sig för mig & frågar om jag stått modell förut, jag ba "nää".. & så fråga han om jag ville de osv och så gav han mig sitt kort och sa att han hoppas att jag hör av mig !! :D:rolleyes: 
 
Så ska ringa upp honom sen, så himla kul att bli tillfrågad!! 
Jag älskar verkligen mitt liv nu bara bra saker som händer! 


Kommentarer
Anonym

va kul för dig:D grattis!

2012-07-04 @ 18:20:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Charlotte

GUd vilken kul grej, men låt din mamma vara med när du pratar med han och så. Man vet aldrig vad det är för människor.
Jag menar bara väl så du vet :)

Men lycka till och hoppas det blir nåt utav det :)

2012-07-04 @ 19:20:32
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Johanna

Men åh så roligt att du blev tillfrågad! Lycka till, håller tummarna för dig ♥
Vilken "hårfärg" köpte du?

2012-07-04 @ 19:21:40
URL: http://bridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback