Follow on Bloglovin

Rättegång..

Åh jag är så spänd..
Jag vet egentligen inte varför jag är det, jag är det väl mest för min familjs skull! Jag hoppas verkligen att idioterna åker fast riktigt hårt.. Eller åkt fast har dom ju redan gjort men att dom får fängelse för det dom gjort! Jag vill egentligen vara med på rättegången som är imorgon för min låtsaspappa, vill ju kunna finnas där för han :( Men jag sitter här hemma och håller tummarna för dig älskade låtsaspappa på att dom där 2 idioterna får fängelse och en riktig summa att betala i skadestånd! :mad: Dom förtjänar att åka dit för det dom gjorde, man gör inte så!
Men det kommer nog gå jätte bra, älskar dig


Kommentarer
buy research paper

Personally for me your joy and pleasure are quite clear!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback