Follow on Bloglovin

Hatar rubriker

Gokväll alla söta!

Kände nyss lukten av bränt så jag gick ut och kollade i köket, & köttgrytan som vi skulle ätit ikv var inte så ätbar längre.. Så nu har vi precis beställt pizza, jammie ;) Så blir väl en myskväll med familjen med massa tjockt & kolla melodifestivalen eller nå! En myshelg behövs såhär innan skolveckan börjar känner jag :) Har ju inte haft skola sen innan jullovet eftersom att vi gick ut på APL direkt efter det ;)

Iaf så var svaret på gåtan att man köper en jordglob!
& den som gissade rätt först denna gång blev denna tjej! ;)



Kommentarer
Clin

Så de blev pizza ist :P Så sugen jag har vatt på de hela dagen!! Ibland är det inte bra och bo mitt ute på landet utan körkort :/ Kallt ute ju :P

2012-02-04 @ 19:45:05
URL: http://emmaclin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback