Follow on Bloglovin

APL avklarad!

Sådär ja! Nu är jag hemma igen & mina 4 veckor på APL'en är avklarade! Jag har haft det jätte bra & har stormtrivits, så jag kommer sakna dom alla där, både brukarna & personalen :(:love: Men man får hålla tummarna på att man ses någon mer gång! :)
Iaf så ska jag ta & svara på lite kommentarer och sen sätta igång att plocka upp lite på rummet, såg att pappa iaf hade bäddat min säng nu när jag kom hem så tack älskade far :rolleyes: Så blir väl bara att plocka upp alla kläderna oså!
Vad ska ni hitta på idag då ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback