Follow on Bloglovin

Uppdateringen

Sorry för den otroligt kassa uppdateringen idag, eller ah vilken uppdatering..? Inte gjort ett enda inlägg haha! men jag har helt enkelt inte orkat :( hade värsta blogghumöret när jag cykla hem från skolan sen försvann de putsveck! Iaf så har jag bara chillat idag, kröp ner i min chilladress tidigare och la mig och kolla på film. Lyckades ju självklart somna också runt 7 och vakna upp halv 11 haha ;) det suger rent ut sagt för nu kan jag inte somna hur mycket jag än försöker :( Aja, ska mysa vidare med min gulliga nalle och räkna får eller nå, hoppas ni haft en bra start på veckan!

20120828-013227.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback