Follow on Bloglovin

Party @ my place

Då var det ju det där med gårkvällen.. Idag får jag ångest av att bara tänka på det menmen.. Börja iaf med att Ida kom hit runt 7 någon gång så låna jag hennes plattång eftersom att Linda tagit med både plattången & hårblåsen när dom drog iväg till solmyra, så då fick Ida vara min räddare i nöden! :) Så fixa mig osv, så börja vi dricka lite smått så kom börja dom andra komma efter 8 någon gång. Var väl några stycken här och vi drack & snacka så hade det ganska trevligt faktiskt! :D

Dock så blev det lite mycket av de goda, drama osv men det hör väl festen till..(?) Äsch, har iaf sjuk ångest idag, sen har jag sovit hela dagen och nu ligger jag ner i sängen med datorn för att det gör alldeles för ont för att sitta.. Men då vet jag tills nästa gång att min kropp tål inte så mycket haha.. ;) (om det ens blir en nästa gång, nu för tillfället vill jag inte ens kolla på alkohol haha..) Aja, drog iväg till donken vid 12 för alla blev hungriga och kom hem runt 1-2 & slockna på en gång.. Vad gjorde ni igår?

Dessa bilder är dom enda som är värda att visa, resten av bilderna var fyllebilder, suddiga & jävliga så är inte ens något att se haha.. ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback