Follow on Bloglovin

Godmorning!

Godmorgon sötisar! 
 
Blev ingen uppdatering igår då jag helt enkelt inte hade någon lust, första skoldagen & satt inte vid datorn någonting då förrän jag kom hem men då orkade jag inte uppdatera haha :) Första dagen var väl ingenting speciellt, lite information, fick böcker osv & så hämtade jag ut min dator som varit på lagning som jag inte haft på tuuuusen månader, saknat den fan :rolleyes: Fint & nytt tangentbort har sötnosen fått också ;)
 
Iaf så efter skolan så drog jag hem osv tog de lugnt, sen runt 7 någon gång så kom Adrian & Sandra och hämta mig för att vi ska på beachrocken för att kolla på NORLIE & KKV satan va grymma dom var ;) medans vi var där kom Rasmus och Ida också, så kan ju säga att jag kände mig skapligt som 3dje hjulet haha.. :( Menmen, som sagt så var dom grymma iaf & beachrocken som är mer för småungar var helt klart värd att dra på! :D
Vad gjorde ni igår?
 

Ni får ursäkta kvalitén på bilderna men när man zoomar så blir de inte lika bra :(
Kommer också videos senare på dom, min mobil dog så hann bara filma en låt så dom andra 2-3 filmerna finns på Idas mobil så ska be henne skicka dom till mig direkt hon vaknar haha.. ;) så kommer dom upp senare!


Kommentarer
♫♪ Sandra T

nice!:-O

2012-08-18 @ 13:36:40
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Hanna :D

Vilka är det där :rolleyes: ?
Är dom bra och beskriv hur dom ser ut tack ;-)
Fin blogg annars :love:

2012-08-18 @ 14:23:11
Sarah

Vad kul att kolla på Norlie & KKV! :) hoppas du får en bra skolvecka nu!

2012-08-20 @ 07:48:58
URL: http://ssarahpersson.blogg.se
Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

jättefin blogg! ^^

2012-09-02 @ 22:31:55
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback