Follow on Bloglovin

Godmorgon

Godmorgon på er!
 
Vaknade runt kl 1, så ja det är morgon för mig hehe.. ;) Iaf så kunde jag inte somna igår p g a lite saker.. Därav tiden jag vaknade eftersom jag inte somna förrän 4-halv5 någon gång imorse plus vakna flera gånger så ja.. Skulle egentligen med mamma till Ludvika vid 8 imorse också men det var jag way för trött för att ens orka! Menmen.. Fick dock somna både ledsen och arg. Aja nog om det.. Nyss lagat lite mat & käkat iaf & nu ska jag väl bara försöka ta igen lite bloggning tror jag :) Vad ska ni göra idag då? Några planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback