Follow on Bloglovin

Första riktiga dagen gjord!

Då var första riktiga skoldagen gjord & kan ju säga att den faktiskt var rättså seg.. Får skylla på att det är måndag ;) Iaf så slutade jag vid halv 2 idag, drog iväg och köpte nudlar & gjorde iordning när jag kom hem tills jag kom på att jag inte alls var sugen på det och slängde allt igen haha.. & nyss har jag varit nere i tvättstugan och stoppat i en maskin för att städa lite på rummet o allt sånt, kan behövas! :')

Tänkte iaf bara göra en snabb update innan jag ska fortsätta städa & sen ner och hänga upp
tvätten så uppdaterar jag lite senare igen, försökte göra uppdatera från mobilen tidigare men mottagningen inne i skolan är ju cp så jag hade inte tålamod nog att vänta hehe.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback