Follow on Bloglovin

Fiskbensfläta

Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha varit och umgåts med Felizia, Elin & Linnea. Var på latte först för dom fika och så snacka vi lite oså, sen skulle Linnea hem för att fira sin mamma så vi bestämde att gå ut och gå vid 7 ist, så drog med Felizia hem & sen mötte vi dom vid 7 och gick ullvirundan, riktigt skönt faktiskt dock lite drygt med deras takt & mina korta ben haha.. ;) aja, ska väl strax hoppa in i ett bad/dusch osv & imorgon har jag sovmorgon, skööönt!

Btw, kolla vilken snygg fiskbensfläta felizia gjorde på mig & lägg märke till hur långt hår jag har, haha stolt att de äntligen växer hehe.. (a) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback