Follow on Bloglovin

Back on track?

Tjooo på er!
Det var ett bra tag sen nu(?) :o Haha.. Jag har ju jobbat i 3 veckors tid och inte alls kännt att jag haft tid för bloggen.. Jobbade ju från 9-halv4 varje dag & fick inte ha mobilen annat än på lunchrasten som är i 30 min så hann inte uppdatera på det viset heller + att jag är för lat för att fixa tidsinställda så blev lite uppehåll.. :/ (kan ju avslöja också att jag egentligen inte orkat blogga också, haft sån bloggtorka så jag vet inte vad!! :o) Har väl egentligen inte den största lusten att börja blogga nu heller men jag ska försöka, faktiskt en del som skrivit både på bloggen & facebook att dom vill att jag ska börja blogga igen ;) Så ja, lovar inget, men ska försöka!!
 
Har iaf nyss vaknat, somnade till en sväng efter att jag ätit & kommit hem från sista dagen på jobbet osv. Kommer verkligen sakna all personal & dom boende, var på ett korttidsboende för dom som inte visste det :) Har verkligen trivits & haft det jätte bra där! Och kunde efter 3 veckor stolt lämna det med att jag blev uppskriven (så dom har mig uppskriven typ för vikariat osv) & med sommarjobb för nästa sommar! Känns ganska skönt såhär nästan 1 år i förväg ;) Dom gillade mig verkligen på avdelningen så synd nog är ju de att jag är under 18, annars hade jag fått vikariat redan nu :rolleyes: 
 
Känner att detta blir ett väldigt långt inlägg, men blir väl så när man inte uppdaterat på ett tag haha.. Ikväll blir de iaf att umgås med Felizia & lite folk :) Skulle egentligen ha åkt till mamma men tar de på måndag ist då hon & min låtsaspappa ville ut med husvagnen över helgen & min syster & hennes pojkvän skulle vakta huset så passar de bättre på måndag :) Så blir nog bara en lugn helg (tror jag ;)) Vad har ni för planer för helgen? :) 


Kommentarer
Emilia

Vilken sölt bild! :-)

2012-08-11 @ 12:38:22
URL: http://emiliaberglund.blogg.se
M O A

Sötnos!

2012-08-11 @ 17:18:03
URL: http://moaahlgren.blogg.se
Felicia

Gud vad kul att du börjar blogga igen! Har saknat din blogg sen den varit nere. Men jag undrar en sak, ska du inte ha någon rolig header? Just nu ser jag bara att det är vitt? Du är fin och inspirerar mig verkligen. tacksam för svar på frågan, puss :love:

2012-08-13 @ 01:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback