Follow on Bloglovin

Slutade tidigare!

Hej alla fina!

Kom hem ifrån skolan för ett tag sen, eller ah ca 1 timme sedan.. Fick sluta vid halv 2 idag istället för 20 i 3 då vi hade inställd naturkunskap och gjorde engelskan då istället så vi slapp den på slutet, ibland är skolan för bra ;) Hade prov imorse också när jag börja i medicin gick väl sådär.. Fick lov & hoppa över typ 1 eller 2 frågor men hoppas inte att det gör något :( plus att jag kom på när jag gick ut att jag skulle skriva till en sak som jag helt glömde bort p g a att jag var så stressad när de bara var 5min kvar av lektionen, not nice :(:thumbdown:

Nu ska jag iaf bara ta det lugnt resten av dagen, så himla skönt! Kanske börja på en liten packlista på vad jag ska ha med mig till Turkiet.. ;) 2 månader kvar men eftersom dagarna går så fort nu för tiden så har väl dom där 2 månaderna gått förbi! Och jag åker ju till mamma när jag haft avslutningen för att kunna gå på min systersavslutning samt så firar jag min födelsedag hos mamma så skjutsar dom oss till Arlanda sen så blir i princip 1 vecka mindre för mig att packa för orkar inte släpa med väskan till mamma, den får pappa och dom ta med sig :rolleyes: Aja nu blir det bara massa babbel känner jag haha! Bjuder på dagens outfit/facelook sålänge!

Vad ska ni göra idag?:love:






Kommentarer
Sofia - FOTO

Skönt att sluta tidigare, det fick jag också göra! :)

2012-04-17 @ 15:21:38
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
michelle

Åååh ska du till Turkiet? Härligt, du får ha det jättebra :D

2012-04-17 @ 16:26:17
URL: http://michellemalm.blogg.se/
Anonym

vart någonstans får du dom där blinkande rosa sakeran ifrån?

2012-04-17 @ 18:18:46
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Elin

Hur länge ska du vara i turkiet? :D

2012-04-17 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback