Follow on Bloglovin

Skriver av.

Tjo!!

Fick sluta tidigare från skolan idag plus sovmorgon då vi hade lite inställda lektioner så de va as skönt! :) kom iaf hem efter 12 någon gång och har städat lite granna och sitter nu och skriver av allt från min förra svenska bok till ett större block då jag anser de skönare att skriva i ett sånt så vill jag ha allt samlat så skriver av allting :) gör ingenting för mig då ja ändå inte har någonting bättre för mig ;) återkommer iaf när jag är klar med det! Puss sålänge :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback