Follow on Bloglovin

Lyxmiddag'

Hellooo people!

Sitter just nu i soffan & vaknade inte för så länge sen.. Hamnade i matkoma så jag lyckades somna haha.. :rolleyes: Man kanske skulle satsa på en kock karriär? ;) Aja, det var super gott iaf & nu kollar jag på big brother & ska strax kleta i lite hårfärg i håret :) Blev inte att åka hem idag för orkade inte stressa, så blir att gå upp cp tidigt imorgon & åka med bussen vid 20 i 7.. Hemskt när jag börjar halv 10 haha :( But thats life!

Nej nu ska jag fixa lite osv, men återkommer förmodligen senare ! :) Sålänge får ni frestas lite av min mysiga middag som jag gjorde för familjen, lite avis kan ni ju erkänna att ni är ;)
image descriptionimage description


Kommentarer
ebba & isabella

vi önskar dig en fortsatt bra söndagskväll :)

2012-04-22 @ 22:07:22
URL: http://wejustsmile.blogg.se/
jenniefer

det där såg gott ut!:)

2012-04-23 @ 14:50:48
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback