Follow on Bloglovin

Huvudvärk så det skriker om det..

Usch och fy.. Jag tror seriöst att jag kommer gå under, har en sådan jävla huvudvärk :( Iaf så har jag sovit tills nu i hopp om att jag skulle må bättre & vara piggare, men nejnej huvudvärken kom och blev värre.. Hade ju inte ens huvudvärk när jag la mig ?! :o Aja.. Ska ta mig en iprén och sen hoppa in i en dusch/bad så kanske det blir bättre! Så återkommer lite senare när jag duschat och fräshat till mig lite oså, nu ser jag ut som jag vet inte vad haha.. Nej nu ska jag göra mig ren & fräsch, hörs sen!


Kommentarer
Emelie

Hej!

Skriv gärna vad du tycker om min nya header.

Tåler kritik :)



Ha en bra dag! /Emelie

2012-04-03 @ 15:24:19
URL: http://emelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback