Follow on Bloglovin

Hem ljuva hem!

Hola på er!

Kom alldeles nyss hem, eller ah för ett tag sen haha.. Fick sluta skapligt tidigt ändå 1440 p g a att någon kom och behövde gipsa när vi stod & hade studebesöket haha! Rätt lyckat ;) Iaf så var det riktigt intressant att få höra & se när hon gipsade kan jag lova! :) Lite coolt hehe ;) Var häftigt att känna på hur det känns också eftersom jag agerade provdocka när hon skulle visa hur dom gjorde haha :D Otroligt roligt iaf!!

Nu väntar jag på mat för är dö hungrig & i väntan på det ska jag läsa igenom lite kommentarer som jag fått! :)
So I update you later guys!



Kommentarer
Linora

Tror du på horoskop och sånt? :D

2012-04-11 @ 16:06:11
URL: http://linoraas.blogg.se/
M O A

:O Blev rädd att det var din arm!

2012-04-11 @ 20:38:47
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



©copyright ~ linnhahne.blogg.se
ingenting får kopieras.
Trackback